Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Δεξιότητες Επιχειρηματία (ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ)

Δεξιότητες Επιχειρηματία
(ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ)

  • Λειτουργώ πάντα με τους κανόνες της λογικής
  • Αναλύω όλα τα στοιχεία πριν λάβω κάποια απόφαση
  • Οι άλλοι άνθρωποι ζητούν συχνά τις συμβουλές μου
  • Συνήθως λαμβάνω γρήγορες και αποτελεσματικές αποφάσεις για τα διάφορα θέματα της καθημερινότητας
  • Μπορώ και διακρίνω όλες τις πλευρές μιας κατάστασης
  • Στην παρέα μου με θεωρούν απαραίτητο(η)
  • Έχω τον απλό κοινό νου
  • Αναλαμβάνω πρόθυμα την αρχηγία
  • Αντιστέκομαι σε αποπροσανατολιστικές παρεμβάσεις
  • Προχωρώ βάση στόχων
  • Συνήθως πετυχαίνω τους στόχους μου
  • Έχω συνέπεια των λόγων μου
  • Η ζωή που ζω είναι προγραμματισμένη
  • Μπορώ και μπαίνω στη θέση του άλλου
  • Ζητώ βοήθεια από ειδικούς
  • Μπορώ και λαμβάνω και μόνος μου αποφάσεις χωρίς να μου είναι απαραίτητη η συνυπευθυνότητα
  • Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου αγόγγυστα
  • Έχω τη διάθεση και μπορώ να εργάζομαι επί πολλές ώρες
  • Έχω βιολογική αντοχή
  • Αιτιολογώ την κάθε μου απόφαση
  • Επιθυμώ τη διαρκή οικονομική μου άνοδο
  • Έχω τη συναίσθηση των αδυναμιών μου
  • Πιστεύω στις δυνατότητες μου
  • Διαβάζω τον οικονομικό τύπο
  • Ενημερώνομαι πάνω στις οικονομικές εξελίξεις
  • Εμπνέω σεβασμό
  • Με αποδέχονται
  • Φέρω σε πέρας ότι αναλαμβάνω
  • Δεν επιρρίπτω ευθύνες σε άλλους σε περίπτωση αποτυχίας
  • Πιστεύω στη συνεργασία και όχι στην εξουσία

Marketing Power

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Thessaloniki's Marketing Consultants

Δεν υπάρχουν σχόλια:

MYSTERY SHOPPING, ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ, MARKETING CONSULTING , ΔΑΝΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, MARKETING PLAN